زنان مسلمان انگلیسی قربانی اند

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

زنان مسلمان انگلیسی در معرض حملات و تهدیدات الام ستیزها هستند

به گزارش واحد ترجمه شبکه قرآن و معارف سیما، بر اساس تحقیقات جدید موسسه «اهمیت ایمان» مشخص شد که تعداد حملات اسلام ستیزانه علیه بانوان مسلمان محجبه در کشور انگلستان نسبت به مردان مسلمان بسیار بیشتر است.
بانوان مسلمان مخصوصا بانوان محجبه ای که از روسری، نقاب یا برقع استفاده می کنند، قربانیان اصلی حملات اسلام ستیزانه به شمار می روند.
«فیاض مغال» مدیر موسسه «اهمیت ایمان» که این تحقیقات را انجام داده است در روز 29 آبان به روزنامه گاردین گفت: این اولین باری ست که تحقیقی اختصاصی درباره موضوع اسلام ستیزی علیه بانوان محجبه مسلمان انجام شده است.
دکتر «کریس آلن» استاد سیاست اجتماعی دانشگاه بیرمنگام، نتایج این تحقیقات را امروز به مجلس عوام ارائه داد.
در این تحقیقات فیاض مغال و کریس آلن از 20 زن مسلمان محجبه سنین بین 15 تا 52 سال که در جامعه انگلستان قربانی اسلام ستیزی بودند، را مورد بررسی قرار دادند.
«راشل» 28 ساله که به دلایل امنیتی نام اصلی خود را فاش نکرد، یکی از بانوان محجبه مسلمانی ست که در این تحقیقات شرکت کرده است. راشل از فردی که در قسمت پارکینگ خانه وی ماشینش را پارک کرده بود، درخواست کرده بود تا ماشینش را از جلوی درب منزل او بردارد، آن فرد زمانی که از حجاب راشل متوجه می شود که او یک بانو مسلمان است، با عصبانیت به راشل می گوید «تو را با ماشینم زیر خواهم گرفت، مسلمان!» و سپس راشل را زیر گرفت و سبب آسیب دیدگی شدید وی شد.
«شریفه» 33 ساله نیز همانند راشل یکی از قربانیان اسلام ستیزی ست، وی می گوید: عده ای از همسایگانم از اینکه من به عنوان یک مسلمان در همسایگی آنان زندگی می کنم بسیار ناراضی بودند،گاهی سرهای بریده شده خوک را در حیاط منزلم روبرو درب ورودی می انداختند، و مرا به دلیل حجابم مورد تمسخر قرار می داند. به همین سبب از اینکه به بیرون از خانه حتی به داخل حیاط منزل خود بروم بسیار واهمه داشتم.
در ادامه می افزاید: با خود اندیشیدم که باید برای حفاظت از خود و کودکانم به کلاس های آموزش دفاع شخصی بروم، که متاسفانه در داخل باشگاه ورزشی نیز افراد اسلام ستیز بار دیگر مرا مورد تمسخر قرار می دادند و به من لقب «خانم بن لادن» را می دادند و می گفتند به کشورت افغانستان برگرد تو به اینجا تعلق نداری.
گفتنی ست، نتایج مشابهی توسط پروژه «Tell mama»در ماه مارس گذشته ارائه شد که حاکی از آن بود که به استثنای تهدیدات و حملات ضد اسلامی آنلاین، 58 درصد از حملات اسلام ستیزانه بین آوریل 2012 تا آوریل 2013 علیه زنان مسلمان بوده است، که 80 درصد از این موارد زنان محجبه ای که از روسری، نقاب یا برقع استفاده کرده اند، را شامل می شدند.



گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه